пʼятниця, 8 квітня 2022 р.

«Здоров’я – найцінніший скарб»

      7 квітня, щорічно відзначають Всесвітній день здоров'я, починаючи з 1950 року, саме тоді було засновано Всесвітню організацію охорони здоров'я в рамках ООН .

Найголовніше в житті - бути фізично здоровим, щоб мати сили і енергію на досягнення заповітних висот. Кожна людина повинна берегти своє здоров’я, турбуватися про свій здоровий спосіб життя, адже саме здорова людина формує сильну націю. А ми сильна нація! Тож у ці трагічні дні війни турбуємося про своє здоров‘я і здоров‘я наших рідних, про здоров’я сусідів і знайомих, і особливо турбуємося про здоров’я наших Захисників України.🙏🇺🇦💙💛
Брацлавська публічна бібліотека запрошує ознайомитись з цікавими періодичними виданнями та порадами збереження здоров’я, молодості та краси.
До вашої уваги відео-презентація: «Здоровий спосіб життя».🤗🍒🍎🍏🍋🍌🧘‍♀️







0:08 / 1:23








Немає коментарів:

Дописати коментар