субота, 5 червня 2021 р.

День інформації " Бережи здоров'я змолоду"

 Здоровий спосіб життя сьогодні – це вимога часу. Бути здоровим – це актуально, модно і престижно

« Бережи здоров’я змолоду!» - 4 червня під таким девізом пройшов день інформації (або урок здоров’я) у Брацлавській публічній бібліотеці з учнями 5-А класу на чолі з Кулак Т.І. Бібліотекарі розповіли про шкідливі та нешкідливі звички, провели спортивні рухливі ігри, задавали цікаві загадки та провели пізнавальну вікторину на тему здоров’я.
«Бережіть себе і свій організм, радійте життю, набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, впевнено крокуйте до «Країни Міцного Здоров'я» і пам'ятайте, що Ваше здоров'я - у Ваших руках»

























































Немає коментарів:

Дописати коментар